Mitt liv, tror ja ^^

Alla inlägg under mars 2009

Av Jerry Andersson - 26 mars 2009 21:27

hade lite tråk igår så lekte lite i gimp :P fick ett blåt öga :D<3

Av Jerry Andersson - 25 mars 2009 13:29

Hej hopp, nu sitter jag i skolan igen och tråkar... Har historia och ska joba om ryska revolutionen :O pallar inte, just därför blir det lite skrivade här...


Ja jag hade svenska uppsats skrivning tidigare idag, gick väl skit:O


Och jag har huvudvärk pga den höga ljud nivån i skolan :S


Ja allt är löst nu med emmy och med anna...


Nu har jag en timmes hål sen har jag en lekton från tre till halv 5 :S


Hörs senare kanske<3

Av Jerry Andersson - 24 mars 2009 09:53

Jag idag :D<3

Av Jerry Andersson - 24 mars 2009 09:51

99 mms jejjy

Av Jerry Andersson - 24 mars 2009 09:25

Förlåt för att det inte kom något mer inlägg igår som jag lovade :(


Men jag köpte två hästskor till min läpp igår :P Kommer bild senare:P


Ja och i söndags färgade jag håret så det är svart igen :D ist för brun-svart :P Ja som sagt det kommer bild senare :P


Ja dagens låt: Janet - Let go och Kim - Three floors down (båda från Made in sweden) :D


Ja nu sitter jag i skolan som vanligt :S sitter och ska göra ett fördjupnings arbete i Fritidsgårdar :S


Aja kanske måste jobba lite men det orkar man inte!


Ja igår pratade jag med Emmy iaf, vi kom överens till slut iaf, så nu är allt bra igen :D älskar dej emmy<3

:S

Av Jerry Andersson - 23 mars 2009 18:05

Så nu ringde jag, men jag fick ringa upp senare...


Nu ska jag vara social med min lillebror... är ju trots allt barnvakt så :S



Skriver mer senare</3 

</3

Av Jerry Andersson - 23 mars 2009 17:58

Jag är helt borta just nu?!


Jag vet inte vad som händer:S allt händer, inget händer!


Allt var så bra igår nu är det helt fuckt up igen :'( och jag vet inte ens varför :S


Nu ska jag ringa emmy...


Hörs sen... 

Av Jerry Andersson - 21 mars 2009 22:50

Hej igen förlåt för det dåliga bloggandet :S har varit sjuk så har inte haft någon ork...


Ja igår blev det av :D


Mina pörån gifte sej efter precis 20 års förlåvning:D


Grattis Mamma & Pappa <3


Så snart kommer jag heta Jerry Andersson :D


Jaa men börjar bli bättre nu typ, ingen feber men fortfarnade hosta och föskylning :S Hata detta vill bli frisk!


Ja och igår hade jag namsdag :D Kim :P


Så jag fick 400 kr så jag köpte ett DS spel Drawn to life :P Har redan klarat en 4 del typ :P (spelnörd nej då (a) ) och det kostade 200 så jag har 200 kr kvar att köpa hästskor för :P SKa nog köpa två svarta :D



Älskar dej Emmy Warenhed<3 

Presentation

Omröstning

Är jag snygg ^^)
 Ja
 Nej
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards